ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
atleast testing it in SP without it installed it seemed to work dandy. might need a second opinion though as i had like 1/5th the mods installed as my server does
Well, that's not right, I don't have that mod. The only weapons mod I have is madax's weapon pack. I even started a new game without it enabled, to see if that'd work, but, nothing's changed
im not a mod dev or anything myself, i just know if X mod changes an item ID, then Y mod which utilizes (recognizes) vanilla ID wont work thereafter. least thats my understanding here
i am curious are you possibly referring to the mod arsenal mod by arsenal{26} 2.0 that is usually required with brita's weapon pack mod if so let me know i also need this info so i can be sure about this for my game i have not used hydro-craft and i am worried it will break my MP game