Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
atleast testing it in SP without it installed it seemed to work dandy. might need a second opinion though as i had like 1/5th the mods installed as my server does
Well, that's not right, I don't have that mod. The only weapons mod I have is madax's weapon pack. I even started a new game without it enabled, to see if that'd work, but, nothing's changed
im not a mod dev or anything myself, i just know if X mod changes an item ID, then Y mod which utilizes (recognizes) vanilla ID wont work thereafter. least thats my understanding here
i am curious are you possibly referring to the mod arsenal mod by arsenal{26} 2.0 that is usually required with brita's weapon pack mod if so let me know i also need this info so i can be sure about this for my game i have not used hydro-craft and i am worried it will break my MP game