Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
It even happens with the default turrets, not at all something i can solve.
For example when shooting hunters and antlion guards they will shoot between their feet, then for manhacks and zombie torsos they shoot slightly above them.
[NPC Manned Emplacement] lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:183: Calling net.Start with unpooled message name! (Did you forget to call util.AddNetworkString serverside?)
1. Start - [C]:-1
2. PlyEnterEmplacement - lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:183
3. unknown - lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:278