Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
It even happens with the default turrets, not at all something i can solve.
For example when shooting hunters and antlion guards they will shoot between their feet, then for manhacks and zombie torsos they shoot slightly above them.
[NPC Manned Emplacement] lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:183: Calling net.Start with unpooled message name! (Did you forget to call util.AddNetworkString serverside?)
1. Start - [C]:-1
2. PlyEnterEmplacement - lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:183
3. unknown - lua/entities/npc_manned_emplacement.lua:278