RimWorld

RimWorld

Mechalit Faction v2 1.6
DaLLaN  [developer] 21 Nov, 2021 @ 5:56am
MECHALIT
-NEW FACTION "MECHALIT" x2
- The mod adds the two factions "Mechalit" and "Renegats of Mechalit". The first is neytral for the player, the second hostility and can not be made up with it.
-High-tech warlike ancient faction. Members of the faction are aggressive to strangers, but love money. Therefore, you can still make friends with them, but you have to pay dearly.
The faction has mastered the high technologies that made it possible to create weapons that are stronger than power grips. But not all members of the faction are armed with the latest technology, because there are ranks in the faction. Only elite fighters of the faction deserve to wear the best armor and equipment. The bulk of the fighters of the faction — warriors and destroyers — are well equipped, but they are slightly weaker than those of elite warriors.
Scout factions are most often used in raids on young settlements and in most cases do not pose a particular threat, but even among scouts there are strong fighters with good cannons. The france warriors sometimes set themselves for artificial limbs.
The faction has long been using reprogrammed mechanoids to accompany their warriors. The leadership of the faction considered the ulans the most useful mechanoids. Therefore, the fraction uses improved modifications of the ulans created with the help of drawings of captured mechanoids. New mechanoids of the faction got a bright war paint to be more noticeable in battle and distract the enemy to themselves.
The leadership of the Mechalit faction does not allow the faction’s equipment and armament to reach the less developed “not worthy” civilizations, therefore it obliges all fighters of the faction to wear special nano-teleporters who teleport all fighters and equipment from the battlefield. But this does not mean that you will be left with nothing. In place of defeated enemies remain resources from their inventories. Even ordinary fighters of the faction are quite rich and they always have some kind of resource.
< >
Showing 1-9 of 9 comments
Kogoth 20 Aug, 2022 @ 8:14am 
Простите, почему то не могу писать комментарии. Подскажите в чём может быть проблема. Я пытаюсь одеть винтовку "Вьюга" при этом появляется окошко с согласием, но связь не устанавливается. Колонист держит винтовку и может из неё стрелять, но стоит переключиться на другое оружие и назад не переключается, пишет "Weapon unusable: Not yet bonded". Обычный огненный синхромеч нормально привязывается. У меня стоят моды "Беги стреляй" и "Simple sidearms".
DaLLaN  [developer] 20 Aug, 2022 @ 4:11pm 
Второй мод в этом виноват. То же самое и с другим синхро-оружием из мода. Вероятно, автор Simple sidearms добавил в исключения стандартные синхро-оружия. Завтра посмотрю, можно ли сделать патч совместимости.
Kogoth 21 Aug, 2022 @ 3:39am 
Я попробовал загрузиться без этого мода, всё равно не работает. Думаете надо с самого начала без него начинать? К стати заметил что у вашего оружия появляется кнопка "Прекратить обстрел" как будто пешка это турель, может это как то связанно? У меня еще куча других модов стоит, хотите пришлю вам список, проверите совместимость. )
timelessowl 18 Sep, 2022 @ 2:57am 
Добрый день, играю без simple sidearms, та же проблема. Пока решения нет?
DaLLaN  [developer] 18 Sep, 2022 @ 4:31am 
Хорошо я сегодня гляну
Kogoth 8 Jan, 2024 @ 12:20am 
Товарищ, я вас умоляю, добавьте поддержку Combat Extended. Там надо только прописать толщину брони и тип боеприпаса для оружия. Я уже замучался в ручную ковырять XML, только что случайно обновил что то, и всё стёр.
Kogoth 8 Jan, 2024 @ 12:22am 
Ставьте пробитие 40 мм, удар 80, а пули энергетические какие ни будь, ну и пробитие тоже в районе 20-50.
Kogoth 8 Jan, 2024 @ 12:51am 
Еще лучше придумал, броню и пробитие внутри мода сбалансировать, а в настройках мода общий множитель вывести. Захотел нагнуть Kraltech выкручиваешь на x2, захотел с папуасами побегать, делаешь x0.5. Тогда этот мод просто в топ взлетит.
DaLLaN  [developer] 8 Jan, 2024 @ 3:08am 
Originally posted by Kogoth:
Еще лучше придумал, броню и пробитие внутри мода сбалансировать, а в настройках мода общий множитель вывести. Захотел нагнуть Kraltech выкручиваешь на x2, захотел с папуасами побегать, делаешь x0.5. Тогда этот мод просто в топ взлетит.
Привет. К сожалению, я больше не занимаюсь модами. Я разочарован безделием разрабов и их конскими ценниками на длс. Уже полтора года ничего не делают, и у меня тоже нет желания популяризировать их продукт. Быть может, если новую версию выкатят нормальную, без идитских длс за косарь, тогда может вернуть
< >
Showing 1-9 of 9 comments
Per page: 1530 50