Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
https://imgur.com/a/MMKiRGT
seems to be something weird going on with the webbing as well
This kind of clipping can happen for buildings too, when something like a big texture building goes beyond the grid it occupies, if placed next to a wall or another building, you see this kind of rendering issue.
Rest assured, it's not a bug with my mod. It's just how RimWorld can render things especially if you're using something like Camera+ which exaggerates this upon zoom in.
EDIT:
Just to update, someone has brought to my attention that this only happens with CE. I've seen it happen for Vanilla as well, however it seems not at this scale unless you have CE on.