Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2496486747&searchtext=serpent%27s+kiss
No issues have arisen so far while testing with "Serpent's Kiss restored" enabled.
However there was a bug with familiars not spawning in which was fixed earlier today!
How annoying
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2673162736
Glad to hear that you found the issue! Did this also solve the Nugget problems?
And if I have permanently charmed enemies, the familiar will sometimes teleport to their position instead of the position of enemy that should be attacked, although the familiar will not actively attempt to attack the permanently charmed enemies.
And this has also been fixed!
As for this. The familiar's chasing / choosing targets logic hasn't been changed and issue would also happen without the "Rotten synergy". So that's a bug in Deliverance and not this mod