Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
If that isn't it, then it's the mod's optimisation, which you can't do anything about (for now).
Has any turned off the "Survivors Auto Base Tasks" in the Super Survivors game option menu? I was experiencing some frame drop, but i think it's not just the frame drop but the game processing all the npcs task at the same time that may be causing the lag?
I turned it off and my base runs smoothly, but now i can't seem to turn it back on :C lol
This was an issue for me too and disabling that option pretty much makes the NPC's brain dead; they will only function if in a group.
Now overall this mod pretty much broke ever since the last update (Pretty much both Super and Subpar did) so only thing we can do is wait for a fix or a revamp.
yeah, that's the downside of disabling the option.. it's either sacrifice playability for brain dead npc, or sacrifice functioning NPC for playability lol.
I just noticed, there was a pinned discussion by fox from july talking about this.