Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
add execVM "skill.sqf" in init.sqf?
SpawnEnemies = false;
Then use this template. Add the units you want spawned on line 3 replacing "UNITCLASSNAME" with whatever units you want (you can get unit classnames from inside 3den using 3den Enhanced Mod)
Save that inside a script with a while loop
EG.
While {SpawnEnemies == true} do {THE TEMPLATE SCRIPT HERE};
Then use a triggers onActivation section to change the boolean to true;
EG
OnActivation
SpawnEnemies = true;
I learnt this from DAYZ MEDIC on YT its worth looking at their channel as its very informative for this kind of stuff.
https://www.youtube.com/watch?v=rimtaSgGz_4