Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Also also; if you've just dropped this mod or something then idk, ♥♥♥♥ it, I'll learn Lua if I may help or something (I am learning coding, just not Lua)
Overeat to grow big, up to 200 HP. When over normal size, Jelliet could benefit from a increased attack damage modifier up to 50% at 200 HP (25% at 175 HP) and some natural damage reduction, which would be good for tanking. Oversized Jelliet suffers from a reduced movement speed and/or an increased rate of health loss.
Give small Jelliet increased movement speed and maybe a reduced damage multiplier, to encourage reclaiming lost slime and make her better at kiting, but not as hard hitting. Make it easier to run around and find food when hungry, etc. This mechanic alone would make her much more interesting and dynamic.
Could axe the damage modifier scaling and have only speed be affected if that makes it too similar to Wolfgang.