Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Also also; if you've just dropped this mod or something then idk, ♥♥♥♥ it, I'll learn Lua if I may help or something (I am learning coding, just not Lua)
Overeat to grow big, up to 200 HP. When over normal size, Jelliet could benefit from a increased attack damage modifier up to 50% at 200 HP (25% at 175 HP) and some natural damage reduction, which would be good for tanking. Oversized Jelliet suffers from a reduced movement speed and/or an increased rate of health loss.
Give small Jelliet increased movement speed and maybe a reduced damage multiplier, to encourage reclaiming lost slime and make her better at kiting, but not as hard hitting. Make it easier to run around and find food when hungry, etc. This mechanic alone would make her much more interesting and dynamic.
Could axe the damage modifier scaling and have only speed be affected if that makes it too similar to Wolfgang.