Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere








-15% movement speed
-15 max hp on user
+30% particle range
(new game mechanics incoming)
+Fires a constant stream of toxic gas that lingers in place for .8 seconds then dissapates.
+Deals posion damage instead of after burn which can only be negated with LARGE health kits, medics, or resupply cabinates
+50 posion damage duration
+100% posion damage (after burn damage)
-50% poison damage intervals
Pyro gains an air filter meter that once hits 0 suffers the same effects as his enemies
Air filter meter goes down with direct exposure to gas clouds.
(if this is OP to some feel free to edit it a bit, just my idea when it comes to new mechanic for pyro)