Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








-15% movement speed
-15 max hp on user
+30% particle range
(new game mechanics incoming)
+Fires a constant stream of toxic gas that lingers in place for .8 seconds then dissapates.
+Deals posion damage instead of after burn which can only be negated with LARGE health kits, medics, or resupply cabinates
+50 posion damage duration
+100% posion damage (after burn damage)
-50% poison damage intervals
Pyro gains an air filter meter that once hits 0 suffers the same effects as his enemies
Air filter meter goes down with direct exposure to gas clouds.
(if this is OP to some feel free to edit it a bit, just my idea when it comes to new mechanic for pyro)