Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Are you using any overhaul mods that effect 00_cb_types file? This might be mod conflict
Also can you tell some details about when this happened? I failed to replicate the issue
maybe make it in decision tab instead?
Or more likely there is a mod conflict
Here is how restriction for AI works:
NAND = {
OR = {
has_global_flag = IB_ai_less
has_global_flag = IB_ai_none
}
ai = yes
}
As you can see it only stops event from firing if a character is AI + you chose Restrictions for AI in the event. It doesn't effect players at all.