Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
Are you using any overhaul mods that effect 00_cb_types file? This might be mod conflict
Also can you tell some details about when this happened? I failed to replicate the issue
maybe make it in decision tab instead?
Or more likely there is a mod conflict
Here is how restriction for AI works:
NAND = {
OR = {
has_global_flag = IB_ai_less
has_global_flag = IB_ai_none
}
ai = yes
}
As you can see it only stops event from firing if a character is AI + you chose Restrictions for AI in the event. It doesn't effect players at all.