ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Also the prison labor zone only does one thing: Causes non prisoners to be unable to work there (other than wardens/jailors) so your issue with crafting and hauling isn't involved with that.
As simple as making a toggle button on clicking a prisoner, and the toggle enabling or disabling "prisoner chains: Active" so if you have the aptitude, you could probably just add that feature in.
If you want someone fast, you can use one of your less useful colonists for the task, maybe a farmer because prisoners might do that better than cleaning due to their low speed not being a factor.
Exception ticking Daascroi (at (245, 0, 135)): System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at (wrapper dynamic-method) PrisonLabor.Core.Needs.Need_Treatment.PrisonLabor.Core.Needs.Need_Treatment.NeedInterval_Patch1(PrisonLabor.Core.Needs.Need_Treatment)
at RimWorld.Pawn_NeedsTracker.NeedsTrackerTick () [0x00022] in <d72310b4d8f64d25aee502792b58549f>:0
at (wrapper dynamic-method) Verse.Pawn.Verse.Pawn.Tick_Patch1(Verse.Pawn)
at Verse.TickList.Tick () [0x0015c] in <d72310b4d8f64d25aee502792b58549f>:0
Verse.Log:Error(String, Boolean)
Verse.TickList:Tick()
Verse.TickManager:DoSingleTick()
Verse.TickManager:TickManagerUpdate()
Verse.Game:UpdatePlay()
Verse.Root_Play:Update()
its spamming SO HARD right now >.<