Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
"Some models only support DirectX9+ If you have anything lower than that, the models will become invisible. I recommend to stop using computers from 15 years ago. You could attempt to fix it by setting the following command in your console: mat_dxlevel 90"
It's highly likely that the models are only supported by DirectX9+
I don't think the Salmonids (or any VJ entities) are affected by the no collide option that's part of NPC Spawn Platforms, but I usually just use the classic VJ Spawner for NPC Battles.
1. ipairs - [C]:-1
2. unknown - lua/autorun/salmon_autorun.lua:122
[[VJ] Splatoon 2: Salmon Run SNPCs] lua/entities/splatoon_mothership/init.lua:48: attempt to call method 'AlertSoundCode' (a nil value)
1. CustomOnInitialize - lua/entities/splatoon_mothership/init.lua:48
2. unknown - lua/entities/npc_vj_creature_base/init.lua:1116
3. Spawn - [C]:-1
4. InternalSpawnNPC - gamemodes/sandbox/gamemode/commands.lua:487
5. Spawn_NPC - gamemodes/sandbox/gamemode/commands.lua:540
6. unknown - gamemodes/sandbox/gamemode/commands.lua:572
7. unknown - lua/includes/modules/concommand.lua:54