Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
period works the same as for othere events. Period=10y makes something happen every 10 ingame years. In case of action type="SetRaider" it will trigger a attack.
hardcore_timer works only for SetRaiders and hardcore mode.
If you set it to 25y for the IronAge raiders, players will get Iron Age Equip raiders regardless of the player era - in hardcore mode.
Raiders still will keep up with the player era in normal and hardcore - therefore I like high numbers there - depending on the scenario - so players can stay longer in the early eras without the need to rush.
There might be some info for you in the faltlands discussion: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/discussions/1693186543
Check the Modding essentials and download the base game scenarios: https://gtm.steamproxy.vip/app/858810/discussions/1/
And the Workshop discussions (use the earch function - helps sometimes):
https://gtm.steamproxy.vip/workshop/discussions/18446744073709551615/?appid=858810
There is also this (linked in the Modding essentials): https://madrugaworks.com/dawnofman/scenario_reference.php
PS: Since the SetRaider actions in the easy flatlands trigger attacks of 0 Something, changing the period won't have any visible effect.