Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
gdkk: Animation bundles must have a unique internal name (NOT animations.unity3d). Solution: In Unity Editor, choose a unique name for your bundle (like the current timestamp) and build it. Then rename the bundle file to animations.unity3d and move it next to your .crp file.”
I followed the video instruction, why after I finished the production and entered the game, there would be this pop-up prompting "error"
How can I solve the problem? Thank you!
This question has puzzled me for several days, but I still can't find the problem? , Help
You need to give a unique name (maybe use the asset name + creation date) for the asset bundle name in unity editor: http://cslmodding.info/mod/custom-animation-loader/#prefab-asset-bundle
"In the bottom of the inspector window click the AssetBundle dropdown and click "New" and give it a unique name, it can't be the same as any other asset bundle of any other asset."
:https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2489788264