RimWorld
Wa! Skeleton!
Cosmonaut Cartilag 2019년 1월 18일 오전 8시 21분
Question
How do the skeletons recover skeleton damage/lost limbs. Would be neat if we had to scavenge bone replacements from the fully decayed raider or lost allies rather than damaged bones recovering overtime naturally.
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전체 댓글 18개 중 1~15개 표시 중
ThatDapperTwat 2019년 1월 18일 오전 9시 02분 
you deserve to get into Harvard, this is the best idea ive heard in about like five months
D0g 님이 마지막으로 수정; 2019년 1월 21일 오전 9시 59분
ParasiticSquid 2019년 1월 18일 오전 10시 46분 
Could also add compatibility for the mod that lets you grow bones in the questionable ethnics organ vat
/. 2019년 1월 18일 오전 11시 20분 
ParasiticSquid 님이 먼저 게시:
Could also add compatibility for the mod that lets you grow bones in the questionable ethnics organ vat

lol, "questionable ethnics"
H.O.N.K. 2019년 1월 18일 오후 12시 48분 
i think it will be uh not so hard to do, all the mod maker need to do is make a hook to tie to questionable ethnics mod's bones and basicly do restore command that limb if roll of the RNG god say yes they can put the use the new bones.
/. 2019년 1월 18일 오후 1시 00분 
The phrase "questionable ethnics" makes me laugh. Are you guys talking about dishonest minorities?

But really, there's no 'n' in ethics.
Cosmonaut Cartilag 2019년 1월 18일 오후 1시 01분 
H.O.N.K. 님이 먼저 게시:
i think it will be uh not so hard to do, all the mod maker need to do is make a hook to tie to questionable ethnics mod's bones and basicly do restore command that limb if roll of the RNG god say yes they can put the use the new bones.
Honk
pgames-food 2019년 1월 18일 오후 8시 47분 
the only way is ethics :)
ParasiticSquid 2019년 1월 19일 오전 11시 07분 
H.O.N.K. 님이 먼저 게시:
i think it will be uh not so hard to do, all the mod maker need to do is make a hook to tie to questionable ethnics mod's bones and basicly do restore command that limb if roll of the RNG god say yes they can put the use the new bones.
I meant theres a mod that lets you grow bones already, can just operate on skeletons to replace damaged bones after growing a new one I guess. Forgot which mod lets you grow bones tho
TheMagicHobo76 2019년 1월 21일 오전 9시 04분 
bearhiderug 님이 먼저 게시:
bionic skeelton? if everything on a colonist and skeleton are bionic then what? are they equal =/
Well, I'd imagine the skeleton would be much older. And also more of... how shall we say... a bonehead.
TheMagicHobo76 님이 마지막으로 수정; 2019년 1월 21일 오전 9시 04분
ParasiticSquid 2019년 1월 21일 오후 4시 00분 
TheMagicHobo76 님이 먼저 게시:
bearhiderug 님이 먼저 게시:
bionic skeelton? if everything on a colonist and skeleton are bionic then what? are they equal =/
Well, I'd imagine the skeleton would be much older. And also more of... how shall we say... a bonehead.
I hate that I laughed at this..
TheMagicHobo76 2019년 1월 21일 오후 4시 01분 
ParasiticSquid 님이 먼저 게시:
I hate that I laughed at this..
I, for one, am relieved that someone laughed.
TheMagicHobo76 님이 마지막으로 수정; 2019년 1월 21일 오후 4시 01분
shadowstalker1857 2019년 1월 22일 오전 5시 07분 
quick question and error buried a dead skeleton and crashed *multiple times* do I just leave the corpses or no?
Lenin's Cat 2019년 1월 22일 오후 4시 01분 
TheMagicHobo76 님이 먼저 게시:
ParasiticSquid 님이 먼저 게시:
I hate that I laughed at this..
I, for one, am relieved that someone laughed.

I, for one, like Roman Numerals
VatskiySas 2019년 1월 23일 오전 9시 03분 
I would like to know if you are going to make it compatable with advanced bionics mode. It would be awesome, because when my skeletons loose arms, i can install only wooden and vanilla ones :c
VatskiySas 님이 마지막으로 수정; 2019년 1월 23일 오전 9시 03분
calvin10 2019년 1월 29일 오전 8시 12분 
can i change Skeletons' hair style in game?or using mod
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