Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem








After wave 12 Viper teams are supposed to spawn but the file path to the composition was invalid, so it would cause the _groupConfig array to go out of bounds.
To fix it, I replaced line 116:
_groupConfig = configfile >> "CfgGroups" >> "East" >> "OPF_F" >> "SpecOps" >> "OI_ViperTeam";
with this line :
_groupConfig = configfile >> "CfgGroups" >> "East" >> "OPF_V_F" >> "SpecOps" >> "O_V_ViperTeam";