Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
-No random crits.
+20% bast radius
+20% damage
Level 1-100 Independence Day Rocket Launcher
+75% projectile speed
+Opponents killed by this weapon explode into piles of red, white, and blue confetti.
+50% damage
-90% blast radius
+Random crits
-Cannot be critboosted (kritzkriegs, briefcase captures)
Increase fire rate
Less damage and/or Blast radius
Airborne targets launched by explosives take Full on Crits
+25% larger blast radius
+20% splash damage
- 30% direct damage
- Projectiles disappear after 1 second of air time
90% faster projetile speed
no ammo required
cons
50% less clip size
-40% accurcey
-10% clip size
+30% dmg
+1000% awesomeness
Rocket will burst into a bunch of fireworks (acting as a sort of cluster-grenade), setting every enemy on fire as well as doing explosive damage. (Might extend up to 2.5-3x the default explosive radius)
Negatives:
-50% smaller magazine size
-10% impact damage
Special:
Hold down primary-fire to control the detonation-time before firing rocket.
The cluster-effect acts as an extension of the explosive radius already.
on hit: set enemy on fire( and yourself)
+ 2 more rockets
- 30% damage