Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
-No random crits.
+20% bast radius
+20% damage
Level 1-100 Independence Day Rocket Launcher
+75% projectile speed
+Opponents killed by this weapon explode into piles of red, white, and blue confetti.
+50% damage
-90% blast radius
+Random crits
-Cannot be critboosted (kritzkriegs, briefcase captures)
Increase fire rate
Less damage and/or Blast radius
Airborne targets launched by explosives take Full on Crits
+25% larger blast radius
+20% splash damage
- 30% direct damage
- Projectiles disappear after 1 second of air time
90% faster projetile speed
no ammo required
cons
50% less clip size
-40% accurcey
-10% clip size
+30% dmg
+1000% awesomeness
Rocket will burst into a bunch of fireworks (acting as a sort of cluster-grenade), setting every enemy on fire as well as doing explosive damage. (Might extend up to 2.5-3x the default explosive radius)
Negatives:
-50% smaller magazine size
-10% impact damage
Special:
Hold down primary-fire to control the detonation-time before firing rocket.
The cluster-effect acts as an extension of the explosive radius already.
on hit: set enemy on fire( and yourself)
+ 2 more rockets
- 30% damage