ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Do dock to moving/rotating host.
Do engine thrust vector that the ship could go to dock in one straight move.
It would be useful to prevent ship damage when there is little space for rotation.
Currently there is a variable at the top of the script that is called "connectorClearance" in meters. If the ship is closer than this, it will spin to face the dock, move away to the connector clearence distance, then move to dock.
However it seems you'd like it to not spin before moving away which I might try and add in the future.
first, fly over the connector, second turn in the right direction (at a certain distance), and finally drop down.
Btw, it seems to me that it does not work well with the moded connector, namely the VCZ Airtight Connector, but it may be just my simple test ship.
would be usefull for automated transport drones which then can return after a set time on a connector at a mining station or something similar
Be nice if the station/master could communicate with the ship/slave so in situations like drones and other things you could remotely trigger 1 or 100 drones to RTB/return to base. Even better if they avoided eachother.