Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
so, yeah, basically, spawn a camera with the tool, get smh menu, right click select the camera, go to load menu, select the save, select camera in the right column thing, click load, and your animation would be loaded onto it.
in case if you want to move the camera somewhere else with spawning, you could use the spawning thing, move that camera somewhere and spawn it, then save that thing and apply to actually working camera. kinda complicated, but it works so far. these spawning things only operate on data that smh can record, if it has keyframes for those modifiers, so it doesn't bother with stuff outside of it, like camera binds and etc.