Asenna Steam
kirjaudu sisään
|
kieli
简体中文 (yksinkertaistettu kiina)
繁體中文 (perinteinen kiina)
日本語 (japani)
한국어 (korea)
ไทย (thai)
български (bulgaria)
Čeština (tšekki)
Dansk (tanska)
Deutsch (saksa)
English (englanti)
Español – España (espanja – Espanja)
Español – Latinoamérica (espanja – Lat. Am.)
Ελληνικά (kreikka)
Français (ranska)
Italiano (italia)
Bahasa Indonesia (indonesia)
Magyar (unkari)
Nederlands (hollanti)
Norsk (norja)
Polski (puola)
Português (portugali – Portugali)
Português – Brasil (portugali – Brasilia)
Română (romania)
Русский (venäjä)
Svenska (ruotsi)
Türkçe (turkki)
Tiếng Việt (vietnam)
Українська (ukraina)
Ilmoita käännösongelmasta
1. GetBoneCount - [C]:-1
2. Load - lua/smh/modifiers/bones.lua:31
3. PositionEntity - lua/smh/server/positioning.lua:73
4. PositionEntities - lua/smh/server/positioning.lua:91
5. Function - lua/smh/server/data.lua:54
6. _Apply - lua/smh/bivalues/bivalues.lua:281
7. _ApplySynced - lua/smh/bivalues/bivalues.lua:260
8. func - lua/smh/bivalues/bivalues.lua:386
9. unknown - lua/includes/extensions/net.lua:32
this is error i get when i try animating