Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
I've worked around it for the moment by adding a patch file with the following contents:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<Patch>
<Operation Class="PatchOperationAdd">
<success>Always</success>
<xpath>/Defs/BiomeDef[defName="TemperateForest"]/allowedPackAnimals</xpath>
<value>
<li>Tiffalo_TBI</li>
</value>
<order>Append</order>
</Operation>
</Patch>
This only works for Temperate Forest, though. There may be a general-purpose variation of this that works for all biomes, but I haven't gotten that far yet.