Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
I've worked around it for the moment by adding a patch file with the following contents:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<Patch>
<Operation Class="PatchOperationAdd">
<success>Always</success>
<xpath>/Defs/BiomeDef[defName="TemperateForest"]/allowedPackAnimals</xpath>
<value>
<li>Tiffalo_TBI</li>
</value>
<order>Append</order>
</Operation>
</Patch>
This only works for Temperate Forest, though. There may be a general-purpose variation of this that works for all biomes, but I haven't gotten that far yet.