Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Hán giản thể)
繁體中文 (Hán phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (tiếng Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
I'll post my route video nearer the submission time.
I think it's a good idea to die in the third floor : the floor is round-shaped so you can clean the left part, die, then clean the right part and finally escape by the opposite stairs
For reference, my times entering stairs were: 18s, 34s, 1m 12s, 1m 38s, 1m 55s (new fastest time [EDIT: now 1m 53s on a sloppier run!]). May help you see where you are losing time. An ideally lucky and aggressive run of my route would probably be a 1m 50s.
In the first floor you're taking the stairs on the left, right?
BTW, I think this map layout means it works _really_ well for both 1P and MP.