Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
I'll post my route video nearer the submission time.
I think it's a good idea to die in the third floor : the floor is round-shaped so you can clean the left part, die, then clean the right part and finally escape by the opposite stairs
For reference, my times entering stairs were: 18s, 34s, 1m 12s, 1m 38s, 1m 55s (new fastest time [EDIT: now 1m 53s on a sloppier run!]). May help you see where you are losing time. An ideally lucky and aggressive run of my route would probably be a 1m 50s.
In the first floor you're taking the stairs on the left, right?
BTW, I think this map layout means it works _really_ well for both 1P and MP.