Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
You want to talk to animals? Shoot fireballs as a knight? Use telekenisis to move objects around in the world from a distance as a rogue? You bet your ass you can do that if you so desire. Your enemies bein' sons'o'bitches, standing in water and shit? BAM freeze that bitch with a cold spell. Nerd standin' in oil? Light that bitch like a candle. On the other end of that, if it's raining, fire will be less effective. So elemental types and environmental conditions are good to keep in mind. In addition to those, keep in mind enemy types. For example, I tried to cast a spell that applies a bleed on a skeleton. As one might expect, he was unaffected by the bleed.