Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
You want to talk to animals? Shoot fireballs as a knight? Use telekenisis to move objects around in the world from a distance as a rogue? You bet your ass you can do that if you so desire. Your enemies bein' sons'o'bitches, standing in water and shit? BAM freeze that bitch with a cold spell. Nerd standin' in oil? Light that bitch like a candle. On the other end of that, if it's raining, fire will be less effective. So elemental types and environmental conditions are good to keep in mind. In addition to those, keep in mind enemy types. For example, I tried to cast a spell that applies a bleed on a skeleton. As one might expect, he was unaffected by the bleed.