Installera Steam						
					
				
				
									logga in
											 | 
						språk
						
																																					简体中文 (förenklad kinesiska)
																													繁體中文 (traditionell kinesiska)
																													日本語 (japanska)
																													한국어 (koreanska)
																													ไทย (thailändska)
																													Български (bulgariska)
																													Čeština (tjeckiska)
																													Dansk (danska)
																													Deutsch (tyska)
																													English (engelska)
																													Español – España (spanska – Spanien)
																													Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
																													Ελληνικά (grekiska)
																													Français (franska)
																													Italiano (italienska)
																													Bahasa Indonesia (indonesiska)
																													Magyar (ungerska)
																													Nederlands (nederländska)
																													Norsk (norska)
																													Polski (polska)
																													Português (portugisiska – Portugal)
																													Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
																													Română (rumänska)
																													Русский (ryska)
																													Suomi (finska)
																																							Türkçe (turkiska)
																													Tiếng Việt (vietnamesiska)
																													Українська (ukrainska)
																									Rapportera problem med översättningen
							
						
											
											


well, I don't know what method is the best. But I think reading this one, will give u some ideas.
Thi is a sword that I make with this method.
http://i.imgur.com/kG88CWP.png?1
My method actually :
Make medium-poly ( lod1 ) , sculpt and so on.
. nice methods there...
What option do you use to bake normal map in blender ?
Normals - Tangent. Margin 32, Split-Fixed.
LOD 0 is the portraid model, LOD 1 the game model.