Установить Steam						
					
				
				
									войти
											 | 
						язык
						
																																					简体中文 (упрощенный китайский)
																													繁體中文 (традиционный китайский)
																													日本語 (японский)
																													한국어 (корейский)
																													ไทย (тайский)
																													Български (болгарский)
																													Čeština (чешский)
																													Dansk (датский)
																													Deutsch (немецкий)
																													English (английский)
																													Español - España (испанский — Испания)
																													Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
																													Ελληνικά (греческий)
																													Français (французский)
																													Italiano (итальянский)
																													Bahasa Indonesia (индонезийский)
																													Magyar (венгерский)
																													Nederlands (нидерландский)
																													Norsk (норвежский)
																													Polski (польский)
																													Português (португальский — Португалия)
																													Português-Brasil (португальский — Бразилия)
																													Română (румынский)
																																							Suomi (финский)
																													Svenska (шведский)
																													Türkçe (турецкий)
																													Tiếng Việt (вьетнамский)
																													Українська (украинский)
																									Сообщить о проблеме с переводом
							
						
											
											


well, I don't know what method is the best. But I think reading this one, will give u some ideas.
Thi is a sword that I make with this method.
http://i.imgur.com/kG88CWP.png?1
My method actually :
Make medium-poly ( lod1 ) , sculpt and so on.
. nice methods there...
What option do you use to bake normal map in blender ?
Normals - Tangent. Margin 32, Split-Fixed.
LOD 0 is the portraid model, LOD 1 the game model.