Installer Steam						
					
				
				
									log på
											 | 
						sprog
						
																																					简体中文 (forenklet kinesisk)
																													繁體中文 (traditionelt kinesisk)
																													日本語 (japansk)
																													한국어 (koreansk)
																													ไทย (thai)
																													Български (bulgarsk)
																													Čeština (tjekkisk)
																																							Deutsch (tysk)
																													English (engelsk)
																													Español – España (spansk – Spanien)
																													Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
																													Ελληνικά (græsk)
																													Français (fransk)
																													Italiano (italiensk)
																													Bahasa indonesia (indonesisk)
																													Magyar (ungarsk)
																													Nederlands (hollandsk)
																													Norsk
																													Polski (polsk)
																													Português (portugisisk – Portugal)
																													Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
																													Română (rumænsk)
																													Русский (russisk)
																													Suomi (finsk)
																													Svenska (svensk)
																													Türkçe (tyrkisk)
																													Tiếng Việt (Vietnamesisk)
																													Українська (ukrainsk)
																									Rapporter et oversættelsesproblem
							
						
 
											 
													 
											 
			 
					 Diskussionsregler og retningslinjer
 Diskussionsregler og retningslinjer 16
 16							
 Rapporter dette indlæg
 Rapporter dette indlæg


$modelname "afghanistanmodels/testmodel"
$scale "4.000000"
$body "Body" "testmodel"
$cdmaterials "models/afghanistanmodels/"
$sequence idle "testmodel"
$surfaceprop "concrete"
$collisionmodel "collision" {
$automass
$concave
}
I have concave but it's not helping(
$maxconvexpieces 50 (or some even bigger number)
by default, the limit of individual pieces a collision model has is 20, and if there are more than that, then it just falls back to shrinkwrapping the mesh as one big convex piece.. but that can be overridden to be significantly more.