Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem



If you want to make a "quick and dirty" workaround, you could either...
- In Blender, add a new bone at 0,0,0 called "rootTransform" and parent the pelvis/other root bone to it before importing the animation, or...
- In Source Filmmaker, lock the pelvis/other root bone, use the procedural "Playhead" preset on the "rootTransform" bone to "transfer" its animation to the pelvis/other root bone (because that it's locked and won't be affected by the "rootTransform"'s motion being deleted), then unlock the pelvis/other root bone before exporting the animation.