Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Unable to find the Ubisoft Game Launcher, please re-install Assassin´s Creed Brotherhood.
Ubisoft Game Launcher:
Error code 4.
ive done everything i found online to help with this problem but nothing works, it doesnt open anyways, l still have this message no matter what cause i think we really shouldnt be playing cause our OSX is way over the sistems they ask for.... I saw someone who manage to talk to the UBISOFT support and he said:
"I just chatted with support and apparently it's because " The game is only supported to run on Mac OS X 10.5 or OSX 10.6 (only). Running on 10.12.6 may be why the game and launcher aren't operating properly." And when I asked what I could do he said "You may be able to revert back to an older version of MacOS and it may allow for the game to launch if you wanted to give that a try.""
so..... i dont think we will have much luck either... If you bought less than 2 weeks ago you can still ask for a refund or find another computer where you can play the game... but i dont think we can do much about this......