Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I'd suggest setting it up to trigger the animation either through entity logic or a script instead.
I've never used the Source engine before let alone Source 2 so this is a bit of a baptism of fire for me. However, I'm impressed with the performance in VR as I've put quite a complex scene together and it's handling it very well. The Hammer Editor seems very intuitive too.
I'll follow your suggestion and take a look at triggering animations through code.
The random animation switch only considers sequences tagged with "ACT_IDLE"
From the Documentation:
Note: Will only select from animation $sequences linked with ACT_IDLE if they exist.
Using SourceOps in Blender, the exported sequences were tagged ACT_VM_IDLE, so my animations were ignored.
So, make sure your sequence have the correct activity assigned, like this:
$sequence "dying" {
"anims/dying.SMD"
fps 24
frames 0 130
loop
activity "ACT_IDLE" 1
}