Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I'd suggest setting it up to trigger the animation either through entity logic or a script instead.
I've never used the Source engine before let alone Source 2 so this is a bit of a baptism of fire for me. However, I'm impressed with the performance in VR as I've put quite a complex scene together and it's handling it very well. The Hammer Editor seems very intuitive too.
I'll follow your suggestion and take a look at triggering animations through code.
The random animation switch only considers sequences tagged with "ACT_IDLE"
From the Documentation:
Note: Will only select from animation $sequences linked with ACT_IDLE if they exist.
Using SourceOps in Blender, the exported sequences were tagged ACT_VM_IDLE, so my animations were ignored.
So, make sure your sequence have the correct activity assigned, like this:
$sequence "dying" {
"anims/dying.SMD"
fps 24
frames 0 130
loop
activity "ACT_IDLE" 1
}