Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It was free to play but instead relied on cosmetics purchases & micro-transactions - this model works for competitive PvP live service social games (such as MOBAs) but not Co-Op and PvE games (such as traditional OMD games). And so there wasn't enough money to cover all the expensive ongoing costs that come with a live service game such as servers, customer support, E-sports and other Twitch influencers etc. I still remember they used to have regular streams of "OMDU TV" with influencers and hosts etc trying to drum up exciting content that was clearly meant for a competitive game.
Anyway, if they had of just charged $40 to buy the game outright and ditched the on-going live service model it would have been perfectly fine.