Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I do have the sort of fun you're describing with Doom 2, a couple modifications and the superb Z Doom engine and Obsidian level-generator (no relation to FONV's Obsidian).
I get what you mean though, games like Half Life and L4D aren't really about the visceral impact of gun-play more than have it serve a larger purpose but I'd argue there's some FPS that deliver that better than an isometric, third-view game from the 90s could ever do.
Maybe FEAR is another good example. People usually remember it as "that horror game with the little girl" but man that one was really about the action, with the horror as a back-drop.