Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I've seen much more successful horror games that are far worse and less interesting.
To put it in a simpler way if I see something like this for the first time, it's going to be good it'll feel unique. Though that's not the case, there's many which follow this same chapter, long run and linear format. Though Rambley takes the spotlight, he takes up too much of it and really detracts what from a horror game is supposed to be. There's not much making up for it because of the fact that it's introducing tropes and reusing a predictable formula.
After Poppy Playtime I just kinda got tired of it.
In all honesty I think FNAF, BATIM, Poppy Playtime, Amanda and the Adventurer, and Indigo Park are the main big mascot horror games that are actually good.
At worst Indigo Park is mid. I just get tired of the repetitiveness of mascot horror.