Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I'm very happy to see the work on logic in CM in going on !
What you still miss to move forward is an ALU, which I should have made along time ago but life being what it is, I couldn't.
So... I'm starting working on it now, hope to have some revelant results soon, I'll post evrything here.
http://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=349647932
Edit : impossible to move the balls in play mode or see the rest of the contraption ?
Not very useful in this state if it's the case. :/
With contraptions in the Workshop, people can click the "i" icon in the lower right to flip the card over. On the back they can click the pencil icon to open it up in Make Mode and play with it.
Still no way to interact directly with the simulation during runtime ? Like push buttons, levers or things like that ?
We had that feature back in Alpha, but it was causing a lot of problems so we removed it. It is something we would like to bring back as an optional "advanced user feature" at some point. It would be fun to interact with things like computers in real time.
Enjoy.
http://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=353032276
Now working on a multiplier.
(I couldn't be bothered reminding myself of Karnaugh maps today)
Wow, you're on fire today! I need to check all these out when I get some time.