Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
But yes, this game is mid.
engine; Renderware
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Tony_Hawk%27s_Underground
engine; Renderware
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Tony_Hawk%27s_American_Wasteland
engine; Renderware
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Tony_Hawk%27s_Pro_Skater_4
engine; Renderware
As I said, this is a false common misconception; Pro Skater 4 - American Wasteland are an in-house engine.
You're free to ask ex-employees on sites like Twitter, you don't have to just hear it from me.
HD from 2012 was done by Robomodo, they also made ""Pro Skater 5". Parts of them are in the 1+2 code base.
While that statement is true, it's basically the same engine up until 2012 HD version which used unreal engine
Renderwear was the engine but they modified it a bit.