Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
most people dont play in private lobbies
I'd give this maybe 4-6 months to go max, before all mod mayhem breaks loose
unmonitored and 'clean' players will be forced into private matches / offline mode only instead.
PVP becoming a GTA Lobby on roids meanwhile, ofcourse
Trust the honor code of the che....modders!
That's absolute nonsense
-Always online server's and EAC to play with mods online you need a fix that bypasses this restrictions
-mods themselves are very few and outside of one big mod we basically only have restrictions removal and models swap
Soooo how are they endorsing mods and how will it help with content?
No cuz it's server sided you clown
Here's the official link
https://community.focus-entmt.com/focus-entertainment/space-marine-2/blogs/114-mod-support-a-message-from-the-game-director
Specifically,
"We will also be providing an easy entry point to our backend for games with mods installed, so modders won’t have to spend time hacking the game executable after each patch. If we somehow break this pipeline for mods by accident in the future, we’ll fix it. In addition to that, we will be releasing some of our tools to modders so they can develop mods with greater ease."
Maybe once the modders get going custom maps or ops to be able to play.