Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
the thief2 campaign feels long enough already, do we really need to stretch it even more beyond the point of overstaying its welcome?
the first two levels and soulforge could use some revamp
Now let's suppose Night Dive obtained the right to remaster it magically...They could be just extra individual levels not integrated into OM, like Jensen's Stories in Mankind Divided.
If that doesn't work either I am contend with just make more detail objects, a small visual upgrade and revamp of levels here and there.
That said, I don't think I need a Thief remaster. With the TFix patches, there's all I need in the games.
Software mode does it too, but tfix took that away as well.
https://www.youtube.com/watch?v=6hIKym6rKH0
How about Raytracing?
https://www.thiefguild.com/fanmissions/52823/thief-2-rtx-mod
i wonder if those procedurally generated shadows affect Garret's visibility though
Me when I like being a contrarian.