Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
with addons like SourceIO being a thing now, there's even less reason to use SFM.
SFM is a lot more easier to use than Blender, personally.
That doesn't make SFM obsolete, you can make stuff with a such incredible quality as Blender, but it will be a torture due to its limitations.
it would be good for a starter animation website, and it's easier to import models into, but...
If you already know the basics of animation?
Move to blender. Or, hell, even roblox.
I've tried many animation sites, both 2D and 3D, and blender is one of the easiest to use. Well, except for it's outdated texturing
Does Blender provide guides on how to do anything?
However, Blender just can't get that source engine feel at least some of us love so much.