Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
it's a bit late for a reply, but i was looking for it today and couldn't find how to make one either, so for future people searching: just put a slider and a controller together, then open the sketch and just use the slider node and from it make a percentage mapper node from 0:00:00 to 23:59:59 and feed that result to a time controller node, and you've got your time changer device!
2) as for stage worlds - if I remember correctly, the world status (stage/normal) can be changed in the main menu in the world settings. until the world is switched to stage mode - everything related to the stage world is unavailable.