Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem


The black hole power up does not remove players from the lobby, so I'm not sure how it could remove a player from the scoreboard. The black hole is just a hazard that will reset the balls that get sucked into it, similar to a water hazard. I will investigate to test if it is behaving correctly in online games.
Keeping moving objects in sync is unfortunately very difficult, but I will test to see if there is anything I can do to improve it.
Allowing for connecting mid-game is a huge can of worms to open from a technical standpoint. I no longer do any large feature development for MiniGolf Maker, so it's really too big of a task for me to take on at this point.
- Kevin