Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
The black hole power up does not remove players from the lobby, so I'm not sure how it could remove a player from the scoreboard. The black hole is just a hazard that will reset the balls that get sucked into it, similar to a water hazard. I will investigate to test if it is behaving correctly in online games.
Keeping moving objects in sync is unfortunately very difficult, but I will test to see if there is anything I can do to improve it.
Allowing for connecting mid-game is a huge can of worms to open from a technical standpoint. I no longer do any large feature development for MiniGolf Maker, so it's really too big of a task for me to take on at this point.
- Kevin